Har du spørgsmål til din P-billet eller til et beløb, som er blevet trukket fra din konto, kan du henvende dig ved at udfylde nedenstående kontaktformular.

For at vi kan behandle din henvendelse hurtigst muligt, er det nødvendigt, at du udfylder så mange felter som muligt. Manglende eller forkerte oplysninger kan forlænge behandlingstiden.

BEMÆRK: Der er ikke mulighed for refusion, hvis beløbet er kr. 30,00 eller mindre, grundet administrative omkostninger. Gælder dog ikke dokumenterbare system- og/eller betalingsautomatfejl.

 

UDFYLD FORMULAR

Henvendelse vedr. betalingsautomat

Udfyld venligst formularen med de rigtige oplysninger:

REG.NR OG KONTONR.

Såfremt du skal have penge refunderet, er det nødvendigt, at du oplyser det registrerings- og kontonummer, hvortil pengene skal refunderes.

VEDHÆFT KONTOUDTOG

Såfremt du mener, at du skal have penge refunderet * eller hvis du har spørgsmål til et beløb, som er trukket på din konto, er det nødvendigt, at du dokumenterer, at pengene reelt er hævet på din konto. Dette gøres ved at vedhæfte skærmprint fra din netbank eller kontoudtog nederst i kontaktformularen.